שיווק שותפים בוקינג

שיווק שותפים בוקינג

שיווק שותפים בוקינג

האתר booking.com הוא אחד מספקי המלונות הגדולים בעולם וגם 1 התוכניות השותפים הטובות ביותר, אז בואו נכיר את הדרך

אתה יכול לבחור מבין יותר מ-500,000 מלונות ב-Booking.com ולקדם והכי טוב על ידי הגשת בקשה לתוכנית השותפים של Booking.com, אתה יכול להיות שותף לכל אחד מ-500,000 המלונות האלה, ולהתחיל להרוייח על זה כסף.

ראשית, למי מיועדת תוכנית השותפים של Booking.com?

ובכן, הנישה הברורה שתוכנית השותפים להזמנה נסיעות ונופש. ואין צורך להגיד שאתר בנישא של תיירות זה הכי מושלם אבל יש נישות אחרות שעשויות להצליח בתוכנית זו.

אולי אתה בלוגר שמדבר על מלונות ידידותיים למשפחות עם ילדים? אולי אתה בלוגר שכותב על אוכל ומסעדות בחו”ל ואולי תרצה להציע לקוראים שלך כמה אפשרויות לינה באזור? האם אתה בלוגר עם מוגבלויות? ייתכן שהקהל שלך יעריך לדעת על מלונות שלוקחים נגישות ברצינות בערים פופולריות.

אומנם דיברתי כאן רק על בלוגים אבל עם קצת דמיון בהחלט אפשר להשתמש בתוכנית גם בנישות שהם לא בלוג ויחסית זאת תוכנית קלה לשימוש ולכן מתאימה גם למשווקי שותפים מתחילים.

אז כיצד להגיש בקשה להצטרף לתוכנית השותפים של בוקינג

בקישור הזה

איךמחושבת העמלה

חשוב: העמלה מחושבת לפי מודל הפיצול של העמלה בין בוקינג ואתה,

מודל זה גם קשור לביצועים כך שאתה יוצר יותר הזמנות, העמלה שלך יותר גדולה, ולכן הפוטנציאל רווח יכול להיות מאוד מאוד גבוה.

החדשות הלא כל כך טובות הן שלהזמנה יש תקופת קובצי Cookie קצרה והיא מכבדת רק הזמנות שבוצעו באותו היום שבו עוקבים אחר הקישור. אבל מפצה על זה עם סולם עמלות הגון שעוזר לשפר את המצב רוח

התוכנית מתחילה בעמלה של 25%. כלומר 1/4 מהעמלה שהזמנה מרוויחה מהמלון עבור טיפול בהזמנה. עם זאת, אם תבצע מספיק הזמנות, הם יעלו עבורך את אחוז העמלה.

עד 50 הזמנות לחודש = 25%

100-51= 30%

500-151= 35%

501+ = 40%


לדוגמה, אם מישהו הזמין מלון דרך קישור בסך $1000 Booking.com יקבל עמלה של 10% עבור זה, אתה הולך לקבל 25% ממה ש-Booking.com מקבל, שזה בערך $25. בנוסף, יותר הזמנות יתרחשו באמצעות הקישורים שלך קבל יותר עמלה.

שיעור העמלה שלך יכול לעלות ל-40%, אם אתה מתכוון לשלוח יותר מ-500 הזמנות תנועה בחודש, שורה תחתונה תעשה יותר הזמנות האחזוים שלך גדלים וכך גם ההכנסות.

הסיבות למה חלק נכשלים ולא מצליחים לייצר הכנסה עם שיווק שותפים בוקינג

הסיבה הנפוצה ביותר לאי המרת הזמנות היא אי הבנה של כוונת המשתמש. הנה דוגמה;

נניח שאתה כותב מאמר על טיולי דרכים באירופה. סביר להניח שהאנשים שקוראים את זה נמצאים בשלבים מוקדמים מאוד של הזמנת טיול. ברור שהם אפילו לא החליטו על יעד עדיין. לא סביר שסוג זה של מאמר הולך להמיר הזמנות לבתי מלון.

עם זאת, אם אתה כותב מסלול, אתה יודע שהקורא שלך קצת קרוב להזמנה – הם בוחנים את הפרטים כעת. הם כנראה מוכנים להיפרד מכמה מזומנים. הסיכון הוא שייתכן שהם כבר הזמינו מקום לינה לפני חיפוש מסלול.

באופן אידיאלי, תמצא דרך להגיע אליהם זמן מה בין לבין כאשר הם מוכנים להזמין.

הסיבות למה חלק נכשלים ולא מצליחים לייצר הכנסה

אין תמריץ להזמין

ודא שאתה נותן לקורא שלך סיבה להזמין במקום רק לזרוק רשימה של שמות מלונות. ספר לקהל שלך אם יש לו תכונות מושכות במיוחד. אולי העיצוב ממש יפה,
יש בו בריכת גג נהדרת או שהוא ממש קרוב לאטרקציות תיירותיות פופולריות?

חוסר סבלנות

אם אתה מצפה לכתוב פוסט וכמה ימים לאחר מכן
לראות את מילונים ממכירות השותפים, אתה רחוק מאוד להיות צודק!

לפעמים זה יכול לקחת שבוע, לפעמים חודש, ולפעמים חודשים אז סבלנות חברים שלי!

מה עובד הכי טוב ב שיווק שותפים בוקינג

פורמטים של פוסטים שהם עובדים הכי טו( כוונת רכישה יותר גבוהה)

המקומות הטובים ביותר לשהות בהם ב ….

מדריך עיר עבור ….

מסלולי טיול בעיר …..

מסלולי טיול בכבישים

מדריכים לפסטיבלים ואירועים ספציפיים

Related Articles

כסף מחו”ל

כל הקישורים מהסרטון: FIVERR מאפשרת לרכוש שירותי פריילנסר בכל תחום צריכים מעצב? כותב תוכן בכל שפה? בונה אתרים? אולי שמישהו יכין בשבילכם מוזיקה או אפילו…

Responses

להתחבר בעזרת GMAIL